5/8/12

fragrance is OK!

The First Issue at OK! 創刊號

May 1st was the date of a happy festival dedicated to Flora, the goddess of flowers and of spring. It also marked the very first issue of my new fragrance column at OK!, a celebrity and lifestyle magazine in China.

For each issue I will choose a fragrance to express the creative connection between fragrance and style, each time focused a different celebrity who would reflect a particular aesthetic value and inspiration for the fragrance. With a bit of educational flair added, I hope to share with the reader the knowledge to select the right fragrance for their own personalities and occasions.

I apologize for not updating my blog on a more regular basis, but at least I can refer my Chinese readers to my fragrance column every other week...


在歐洲,5月1日是一個獻給春天與花卉女神 Flora 的快樂節日。它同時也標誌著我在中國名人時尚雜誌 OK! 書寫香水專欄的開始!

每一期刊,我會聚焦在一位名人所反映的獨特審美觀,再因應其個人風格給與我的靈感來挑選一款香水。專欄中,名人與香水的美學風格相對呼應,隱隱然地讓讀者進一步了解香水與風格品味的創意聯想;輕輕鬆鬆地帶出一些香水美學教育,與讀者分享如何正確選擇適合自己的個性和社交場合的香水知識。

很抱歉沒有勤快地更新我的博客,但至少我的中文讀者們,可以開始每隔一周閱讀我的香水專欄...

No comments:

Post a Comment